Mycket att göra

Ledsen att jag inte haft tid att skriva på ett tag. Det känns som jag bara är och handlar hela tiden...
I fredags inhandlade jag diverse saker till den stundande festen, i söndags handlade jag dricka och saker till tårtor, igår var jag återigen och handlade. Den här gången var det tyg för att fixa klart gardiner, anslutningskabel till belysning, möbeltassar m.m.

I helgen ställde vi in möbler i våra vardagsrum och det blev så fint. Även om en del av möblerna ska målas om vid tillfälle.
Gardinerna i ena vardagsrummet ser ut så här



Jag ville inte sätta tofsar eller hängen på mina gardiner utan ville ha klämmor. Det var inte modernt nu och fanns knappt att få tag på. I en affär hade de undanstoppade i en vrå, sedan köpte jag silverstjärnor på Åhlens som jag limade fast med limpistol på klämmorna. Är jättenöjd med reslutatet.




Jag tror att jag har allt under kontroll till festen, eller det är bara vad jag tror i själva verket hoppas jag att allt ordnar sig och att allt kommer gå bra. Skulle behöva vara ledig från jobbet på fredag men vågar inte fråga chefen om ledigt, skulle nog bli ännu mindre uppskattad än nu....

Det är jättekul att så många kommer!!

Kram på er!

Kommentarer:

1 Jenny Bergkvist:

Blev jättesnyggt men klämmorna på gardinerna, smart idé med stjärnorna på, den ska jag sno av dig. Vart hittade du klämmorna nånstans? :o)

2 Johanna:

Inte OD´s utan den andra tygaffären.

Kommentera här: