Viva la France!

Liten rapport från snöfria Frankrike. Redan efter första passet fick man veta att jag levde. Framsida lår tyckte inte om de långa nedförsbackarna så redan efter första dagen kändes det som jag hade träben.
Andra passet var en riktig mardrömsbana. Det gick inte att ta sig igenom buskarna på ganska många ställen. Flera gånger tvingades man vända och försöka hitta ett bättre ställe.
Det är inte direkt snabblöpt här på en del ställen, har varit ute över 1.30 på 6km. Det säger väl en del, enligt gpsen hade jag sprungit 10,5km. Man får springa mycket runt!
I dag har vi sprungit ett fint långpass på förmiddagen det var jättefint och man kunde springa ganska obehindrat och undvika de gröna områdena.
Snart väntar det 6e passet nu börjar man lära sig den här terrängen. Det är underbart med semester! När vi tränat och kommer tillbaka till vår medeltidaborg är maten klar, helt underbart!
Kram J

Kommentarer:

1 VinterVild:

Åh, Frankrike! Vart är ni ngnstans? :)

2 Monika P:

Vad bra att ni har det bra! Här hemma har det snöat igen idag, lite puder, men ändå. Ska ta mig till F-gården och pyssla i kväll, och så är inte du där.

3 Johanna:

Monica>> Det var lite långt att åka tyckte jag...

Kommentera här: