Hemma bäst!

Jag bara älskar att komma hem. Jag älskar att vara i mitt underbara hus och min fina trädgård. Tänk vad bra jag har det, världens bästa kille Jonas, ett underbart hus, en fin trädgård som jag kan fixa i, 2 älskade katter.
Igår var vi på 6 etappen, det är avslutningsfesten som är efter alla etapperna på 5-dagars. Själv kände jag mig lite gammal, fast jag var inte äldst. Dansa är ju bland det roligaste jag vet så därför gick jag och det var kanonkul. Jag spenderade kvällen med Tim och Tommy, 2 långa killar och en micro tjej.
En annan sak som hände igår som nästan fick mig att gråta av tacksamhet var 2 personer i min klubb. Min klass startade absolut sist i hela tävlingen och om man dessutom är 50minuter efter, har en bana på 9km och dessutom springer sakta just nu och fick lov att knarka gel hela loppet så kan ni tänka er hur många det var kvar på TC när jag kom i mål. MEN där stod Johanna och Peter Öberg och väntade på mig och hejade mig imål. De bar min väska till mig bakom målet och Johanna följde med mig och duschade. Vilka underbara människor!!! Det var aboslut dagens höjdpunkt, TACK!
Här är Johanna på 2 etappen, har inte hunnit ladda in någon bild på Peter än från etapp 5.
Bilresan hem var lång men det gick bra att köra. Borta bra men hemma bäst!
Kram /en tacksam Johanna

Kommentarer:

1 Marika:

Du är verkligen värd att känna dig lycklig. Varje dag! Kram

Kommentera här: