Fint bröllop

I helgen var vi på Anders och Karin Hedmans bröllop. Det var fantastiskt vackert ute på Björkön i Roslagens skärgård.
De gifte sig utomhus på en strand och kom dit i en roddbåt som Karin rodde. Det blev verkligen en kanonmiddag och vilken fest. Vi dansade till klockan 3, sen var jag supertrött och var tvungen att gå och lägga mig.
När man är trött klarar man inte riktigt av fulla dryga killar som ska löjla sig heller.... Tänk att vissa aldrig lär sig, jag sa ju att det räckte men ändå ska man dricka mer.

Längtar efter att få gifta mig!

Kommentarer:

1 Monika P:

Hoppas Jonas läser din blogg :) så drömmen slår in. Kram!

2 K Hedman:

Vad roligt att ni också hade kul! Vi hade helt fantastiskt. Jag kan verkligen rekommendera detta med bröllop, det är sköjigt värre :-)

Kram

3 Johanna:

Tack själv för att vi fick vara med!

Kommentera här: