Lite trött men nu är det snart helg

Ja idag är jag ganska trött. Så här såg min kväll ut igår. Jag missade 17:44 tåget med 2min, fick vänta på 18:40 tåget, kom hem 20:05, bytte om och sprang intervaller klockan 20:15-21:25. Sedan var det bara att duscha, äta mat, borsta tänderna och stupa i säng klockan 22:30. Klockan ringde 5:15 men jag vaknade som vanligt innan den. Sliten och trött som attan men det var bara att kräla ur sängen. Plocka ihop frukost och annat jag måste ha med mig och var på gymmet klockan 6. Ja men nu är jag i alla fall färdigtränad för idag. Blev så fruktansvärt sliten av intervallerna igår. Det är pga medicinen, den är inte snäll mot kroppen men jag ska kämpa mot den så mycket jag kan. När jag sprang sista intervallen igår svimmade jag nästan, där fick du medicinjävel.

Kommentarer:

1 VinterVild:

♥♥♥



Du är bäst!



♥♥♥

2 Johanna:

Tack Becca!

Kommentera här: