Nästan klart golv

Ja det tog 3 dagar extra att fixa golvet men nu gungar det inte lika mycket så det är ju bra. Vi har lite kvar att fixa med det men som sagt var nu kan vi börja med det vi egentligen skulle göra. Vi har fortfarande inte fått något svar från någon av de 3 isoleringsfirmorna vi skickade förfrågan till. Min ledighet börjar lida mot sitt slut och tyvärr har jag inte hunnit mycket som jag ville göra för kul skull. Vädret har inte varit det bästa och vi behöver verkligen bli klara med övervåningen. Jonas är ledig en vecka till och jag börjar jobba på onsdag eftersom vi inte fick ha någon semester i augusti.

Jag längtar till vi kan flytta upp på övervåningen och sova i en riktig säng men det lär dröja.

Kommentarer:

1 Annelie B:

Vilken tur att vi började semestern med en skrattdag :) Vi måste hinna ta vår andra resa också <3

Kommentera här: