Skötväska

Igår köpte jag en skötväska, det var inte helt populärt av min man. Han tyckte att man kunde använda vilken väska som helst. Jag försökte förklara alla fördelar med väskan, den jag köpte har ett fack för nappflaska eller annan flaska med kylväska funktion. Den har ett underlägg som man kan lägga barnet på och en ”påse” som man kan lägga skitiga kläder i. Den har fack för att ha flaskor och blöjor i. Aja jag tänker inte lämna tillbaka den i alla fall. För en gångs skull var min svärfar på min sida och tyckte att det var bra med en skötväska. 

Kommentarer:

1 Monika P:

Bry dej inte om honom. Vissa saker förstår inte pappor sig på;)

2 Annelie J:

Där kan jag nästan hålla med Jonas. Jag har inte haft någon skötväska till mina barn, det gick bra med en plastpåse.
Kram på dig <3

3 johanna:

Tyvärr tappar Jonas bort både plastpåsar och annat. Tänkte att det var svårare att tappa bort en väska. Speciellt om jag märker den med vårat namn.

4 Josse:

Haha, Annelie! Din kommentar om plastpåsen gjorde min dag! Du o min mamma känns ganska lika varandra :D
Johanna; skötväska = skitbra! Vår fick vi med när vi köpte vagnen av Jessica, går att hänga på vagnen o på så sätt kommer vi ihåg den! :)

5 Johanna:

Josse>> Adde sa också att det var bra med en skötväska. Har tvättat kläder i helgen för säkerhets skull så att jag kan börja packa den. Man vet ju aldrig vad som händer. Kan vara bra att vara förberedd...

6 Josse:

Ja precis! Var beredd MINST 2,5 månad i förväg..!!! Talar av egen erfarenhet! ;)

Kommentera här: