Jonas är flitig

Igår började han med den stora garderoben i hallen, idag blev stommen klar. Nu ska det målas och tapetseras sen ska vi sätta in hyllor också. 
 
 
Jag lyckades sätta ihop den här dagbädden igår, det tog 4,5h... Jag är inte så snabb nu. Det ligger en massa saker i den som inte ska vara där, tänk bort dem. Jonas har också gjort en del av räcket, i morgon ska han göra resten. 
 
 
Igår fick vi besök av familjen Bernhardsson/Johansson, skönt med lite besök. Jag orkar inte ta mig ut så ofta och träffa folk. 

Kommentarer:

1 Annelie J fd B:

Puss på dig gumman, idag har jag faktiskt köpt första presenten så nu får pyret se till att komma <3

2 Johanna:

Jag är chockad, innan den fötts... har du fått feber det är inte likt dig ;-)

3 Annelie J fd B:

Japp, känns som om det är på g med feber <3

Kommentera här: