4 sekunder

I söndags vann jag min andra o-ringen etapp någonsin. Sist var första etappen i Umeå 1997, det var också på Johanna dagen. 4 sekunder blev segermarginalen. Kanonbra början på o-ringen veckan. Tyvärr stoppade jag huvudet under armen på andra etappen och bommade minst 12 minuter, inte bra alls. Vi fick sedan sån tur var en vilodag så att jag kunde ta igen mig litegrann. Idag har vi hunnit med den tredje etappen och då hade jag huvudet där det skulle men tyvärr släppte min tejpning så jag småvrickade mig 3 gånger och jag kunde inte springa för fullt för jag var rädd att jag skulle vricka mig ordentligt. En 3e plats räckte loppet till. Synd att jag tappade så mycket andra dagen. Vidar sköter sig jättebra och jag har tur som har mamma med mig som tar hand om honom. Han trivs med att titta på alla människor. 
Jonas har sprungit bra de två första dagarna men hade en sämre dag idag då han tappade 12 minuter. Vi kommer att ha en hård fight om vem som är bäst i familjen :-)
 

Kommentarer:

1 Monika p:

Jag tror Vidar vinner familjekampen;)

2 Johanna:

Det gjorde han!

Kommentera här: