Underbart

Idag bytte jag insatts i vagnen till hängmattan, då kan man springa och cykla. Då kunde vi även använda presenten som jag fick av mamma och pappa, en sovsäck som man har i vagnen. Jag har också sån tur att Jonas har renoverat min MTB och bytt bromsar med mera. Vidar och jag tog oss en tur och det var en sån otrolig frihetskänsla, det var nära till tårarna så roligt var det. Vidar sov och hade det så mysigt i vagnen. Den rullade hur bra som helst, jag var tvungen att vända mig om flera gånger för att kolla att den inte ramlat av. Det blir nog en tur i morgon igen :-)
 
 
 
I morse var han så här glad när vi sjöng.
 
 

Kommentarer:

1 S:

Åh vad härligt det låter!!

2 Åsa:

åhh vad härligt det ser ut, vi får snart ge oss ut på en tur :-)
kram Åsa

3 Johanna:

Absolut Åsa :-)

Kommentera här: