Matförgiftad?

Jaha två dagar bortkastade. I tisdags morse kände jag mig inte helt ok, lite illamående och det blev bara värre och värre. Jonas och jag som bestämt att jag skulle få springa intervaller på kvällen. När Jonas kom hem fick han ta Vidar som hade 39 graders feber. Han var i alla fall glad, jag spenderade kvällen på toagolvet. För andra gången i världshistorien så somnade Vidar vid klockan 20, vilket jag också gjorde sen sov han till 8. Visst jag ammade några gånger på natten men han sov till 8 och sedan låg vi kvar i sängen en timme till och tog det lugnt. Igår kände jag mig bättre men som att tåget kört över mig, ont i kroppen, ingen energi och fick knappt i mig någonting. Bättre idag men jag har fortfarande inte fått i mig tillräckligt med mat. Trots det så åkte jag på ett crossfit pass, det tuffaste hittills... Senare nu ikväll skulle jag jogga en sväng men Jonas lurade med mig att springa med honom. Han tog vagnen och jag sprang bredvid, det gick på 4,5 - 5min per kilometer (jag har gps-klocka). Jag var redan slut efter crossfit passet då vi dessutom körde mycket benböj så benen var slut innan. När jag kom innanför dörren efter 45 min så fick jag lov att sätta mig på golvet ett tag med Vidar i famnen. Nu har jag ätit ordentlig men är helt slut. Ja jag vet fan vad trött ni blir ;-)

Kommentarer:

1 Anonym:

Va trött jag blir

2 pappa komenterade:

Va trött jag blir

3 Monika:

Hade du ätit något olämpligt? Vidar fick ingen magsjuka? Man blir förvånad att de små kan vara så pigga fast de har hög feber.

4 Johanna:

Förstod att du skrev det pappa :-). Jag hade ätit vårrullar med kyckling i... Andra gången jag blir dålig av kyckling.

Kommentera här: