SEMESTER

Äntligen semester och vad jag har längtat, jag ska umgås med Vidar så mycket jag kan. Detta firades med att jag och pappa grillade och åt god mat, några glas coca cola blev det. Vi tittade på en film och sedan kom jag på att jag måste fixa klart flädersaften, då var klockan 22:30. Den ska stå svalt i 3-4 dygn innan man häller upp den. När jag gjort det kom jag på att jag inte hunnit träna så då ställde jag mig på crosstrainern en timme. Så därför sitter jag här och skriver så här sent på natten, men men det gör inte så mycket för i morgon ska jag inte sitta vid datorn och jobba utan fixa hemma. Just ja Jonas han är på en svensexa och kommer inte hem förrän i morgon bitti, eller det sa han jag tror snarare i morgon förmiddag. 
 
Ladugårdsuppdatering: Baksidan är helt klar. Pappa och Jonas har flyttat ställningen, som inte är godkänd om någon från arbetsskyddsstyrelsen eller nått sådant skulle komma på besök, Jonas kastade ner alla betongpannor från framsidan på 2 timmar (pappa var riktigt imponerad (han tog hand om Vidar)) och sedan har Jonas sågat läkt tror jag det var. 
 
Jag har lyckats få pappa att äta Sushi, när vi var på restaurang en gång förut så sa han "över min döda kropp" eller något liknande men när jag gjorde här hemma så åt han och tyckte inte det var så tokigt. 
 
Vidar tar själv fram sin "mitt första år bok" som jag gjort och bläddrar i den, det känns kul att han gillar och titta på bilder på sig själv. Mitt nästa projekt är en bok med bilder på folk han känner som han ska kunna bläddra i. Ni får se när den är klar, hoppas jag hinner det på min semester. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Åsa:

härligt med semester...jag har två veckor kvar att jobba men sedan blir det semester!!!
ha nu en skön ledighet!!
kram Åsa

2 Annelie J:

Njut av er semester brudar. Själv får jag vänta typ 9 veckor på min ;)

3 Johanna E:

Jag ska försöka göra saker som jag vill och leka massor med Vidar <3

Kommentera här: