Sparkar

Nu har jag börjat känna sparkar och det är så mysigt!
 
Min nya jacka kom igår och den passar, jag gillar den verkligen så den behåller jag.
 
 
Annars kan jag berätta att det inte alltid är så lätt att bo med en prefektionist... Jag har för första gången i mitt liv gjort ett pepparkakshus eller en pepparkakslada och en traktor med vagn. Igår limmade jag ihop dem med socker och Jonas kommentar är att ladan inte är proportionerlig. Men för i helvete vem bryr sig! Jag är nöjd och när Vidar och jag har dekorerat så kommer jag lägga upp en bild. Vidar fick inte vara med och limma ihop dem eftersom jag inte vill att han ska bränna sig på sockret.
 

Kommentarer:

1 "Gudmodern":

Mysigt med sparkar i magen <3

"Gamla" lador kan se ut lite hur som helst det är bara charmigt :)

2 Monika p:

Pepparkakshus ska inte vara proportionella. Ska synas att de är hemgjorda. Väntar med spänning på att få se resultatet.

3 S:

Härligt med sparkar och jättefin du är i nya jackan!

Perfektionister har en egen syn på saker och ting. Nöj dig med det. Det går inte att ändra på. Du har dina idéer om annat. Låt det vara så... Ett tips från en som "been there, done that" ;-)

Tror ladan är precis så fin som annat pyssel du gör :-D

Kommentera här: