Så dålig

I fredags sprang vi Medel SM kval. Jag gjorde ett ok lopp och lyckades bli 8:a i mitt heat vilket gav mig en finalplats. Jonas sprang bra men blev 11 och i H21 var det 6 st heat så endast 7 gick vidare till A-final. 
Jag orienterade bra i finalen men fick inget rikitgt flyt, jag var i ringen men tappade hela tiden några sekunder på att jag inte fick kontrollerna direkt. Kroppen kändes väldigt seg också, inte kul alls. Jonas kände likadant dvs att kroppen kändes seg. Förklaringen kom sen på natten. Det började med att Vidar vaknade och spydde, två gånger. Sedan började Jonas spy och efter ytterligare någon timme började jag att spy. Inte roligt alls. Efter Vidars kräkningar så blev han bra och han kunde äta på söndagsmorgonen. Jag däremot drabbades värst, jag spydde till mitt på dagen på söndagen och var helt förstörd hela söndagen. Idag mår jag mycket bättre men är helt matt, fick i mig lite nyponsoppa igår kväll men det var allt jag åt. 
Detta känns så tråkigt eftersom jag satsat på Medel SM och dessutom sabbade vi H och D21 lagen till stafetten som vi skulle springa på söndagen. Det blev inga fulla lag eftersom de inte hann ringa in några reserver. Känner mig som en svikare. 

Kommentera här: