Skit också

Ja här är det deppigt värre. I 5 dagar har jag haft ont i halsen, igår var det lite bättre men idag när jag vaknade kunde jag knappt svälja. Ringde vårdcentralen och fick en tid, läkaren befarade halsfluss men det var det inte utan halsvirus. Både bra och dåligt sa han eftersom jag inte behöver äta penicillin och inte så roligt eftersom det inte finns något att göra åt det utan att bara vänta ut det. Känner mig helt knäckt. 
 
Igår klippte Pernilla Vidar, tur det eftersom Jonas tjatat hela helgen om hur långhårig Vidar var. Det var morfar dag igår så morfar tog med honom till Pernilla så att hon kunde klippa honom. Så här fin blev han. 
Sen lärde sig morfar något nytt igår men det låter vi vara osagt ;-) 
 
 
Idag är Vidar på förskolan igen, han har inte varit där sen för förra onsdagen... hoppas han får hålla sig frisk nu.
 
Vi började renovera fönstren som ska sitta i hönshuset i helgen. Jag tog bort gammat kit. Fönstren är så fina, skulle gärna ha dem i min atelje men tyvärr tillhör de hönshuset. Jonas har renoverat som attan i hönshuset, ska försöka ta en bild och lägga upp. Förhoppningnen är att vi ska kunna skaffa höns i vår. Tänk att få egna ägg! 
 
 
För ett tag sen tog vi en familjeselfie. 
 
 

Kommentarer:

1 "Gudmodern":

Säg till när hönshuset är färdigt så kommer bröllopspresenten flygandes ;)

2 Johanna:

Det ser jag fram mot. Vidar får döpa hönsen och tuppen. Jag gissar på namn som Blixten, Bärgarn, Sally, Fillmore, Luigi, Ramone. Sen att det bara är en kille spelar nog ingen roll ;-)

Kommentera här: