Står inte ut längre

Nu är det 8:e dagen med halsont. Det är ungefär som igår gör ont när jag sväljer och det känns svullet i halsen. Jag vill/måste hitta på något snart annars blir jag tokig. Jonas åker och jagar, åker skidor, åker och handlar, fixar ute i hönshuset osv. Ja jag har hunnit sy lite men vågar knappt göra något anstängande. Idag ska jag i alla fall försöka mig på en prommenad på lunchen för jag måste komma ut. När jag slutat jobbet är det mörkt och jag har inte orkat gå någon sväng. Försvinn jävla halsont!
 
Jag har försökt spela fritidsresors gingel för Jonas nu jag vet inte hur många gånger men han bara fnyser. Känns jättekul, jag har tjatat sen i Oktober men det går skitdåligt. Visade Vidar en video över ett vattenland och han är på inga problem men Jonas är den som är svårövertalad. Kommer aldrig få åka någonstans! På sommaren då kan man ju inte åka någonstans för då är det ju så fint väder här hemma (enligt Jonas) och nu är det för kallt dit där jag föreslagit att vi ska åka (enligt Jonas...) Kontentan alltså kan man aldrig åka eftersom det aldrig passar. Jag är dömd att inte få åka någonstans från flera håll. Alla är emot mig!
 
Något annat vi pysslat med är att titta på Norges damer mot Falun. Marit hon är underbar, när jag fött då jäklar ska jag få sådana här muskler! Bilderna har jag lånat från nätet. 
 
 
 

Kommentarer:

1 "Gudmodern":

Du och Vidar får väl åka på en egen tur så kan Jonas vara hemma och pyssla med det han vill.

Kram på dig <3

2 Johanna E:

Lite tråkigt att åka själv bara. Vi har ju fortfarande inte åkt på någon smekmånad...

Kommentera här: