Silver

Jag kan knappt tro det men jag lyckades knipa silvret på natt SM. En bom på 1,5 min och något sämre vägar men jag är så otroligt glad. 2:45 var det upp till segraren Anna Backman och 2 sekunder till 3:e så jag hade sekunderna på min sida. Nu är vi på väg hem, jag har svårt att varva ner så ingen sömn hittills. Är så oerhört tacksam för alla som hjälper oss med barnvakt hjälp,  stöttar och peppar mig, ni är en del av silvret. Nu får jag tårar i ögonen. Det jag längtar mest efter nu är att få krama om min familj och att få amma för det känns som brösten ska sprängas. 

Kommentarer:

1 Åsa :

Grattis till medaljen <3
kram Åsa

Svar: Tack
Johanna Engström

2 Monika p:

Grattis! Grattis!

3 S:

Grattis!! Hoppas du känner att det är värt allt slit! Du vet hur man gör det på natten! :-D Tillåt dig inte att tvivla på dig själv. Huvudet är viktigt!!

Svar: Sant men det är lättare att tvivla av någon anledning. Det är absolut värt slitet eftersom en del pass blir med barnen. Men när jag börjar jobba så blir det nog mindre träning tyvärr. Barnen kommer först.
Johanna Engström

4 S:

P.S. Hoppas du fått sova lite nu...D.S.

Svar: jodå hyfsat i natt. Hoppas på en bra natt i natt.
Johanna Engström

Kommentera här: