Ja hur fan går det

Damm arbetet går sådär. Det beror på att det är svårt att få tid att koncentrera sig på det. Ja har minst ett barn hela tiden och Eskil han knallar iväg så det är svårt att hämta stenar för de ligger bakom ladan och nere i ravinen. Men en bit har jag kommit och jag hoppas att vi ska fylla dammen i morgon men vi får se. 
Igår testade jag att simma med våtdräkt, det var spännande varför gör man inte alltid det? Visst det är svårt att få på sig våtdräkten men man fryser inte. Micke försökte lära mig crawla och det gick väl sådär. Men jag har några veckor på mig tills augusti när Anna och jag ska köra Ångaloppet. 
Sen var det SM firande på Friluftsgården, det var natt SM silvret och 4:e platsen vi skulle fira. Goda tårtor och present fick jag också, presentkort på Twilfit. 
Igår fick grabbarna en till kusin, Frida och Pontus fick en pojke mitt på dagen. Längtar tills jag får se underverket. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Monika p:

Dammen blir ju jättebra!

Kommentera här: