Intensivt

Ja det är den enda förklaringen jag kan ge er till att uppdateringarna är glesa. Helgen spenderades bland annat på orienterings tävlingar, baby shower, Valborgs firande vid friluftsgården. Dessutom började jag slipa de två första fönstren. Tävlingarna gick kanonbra,orienterade bra och kroppen kändes bra. Är riktigt nöjd med mina insatser. I lördags åkte jag och barnen själva till Skottvångsgruva och dit kom även mamma och pappa och Nalle som tog hand om barnen. Vidar fick gå med Nalle i kopplet och han var superduktig. Han hade längtat hela veckan efter att få träffa mormor och morfar. I söndags sprang hela familjen. Dessutom startade jag och Jonas samtidigt. Ungefär mitt på banan träffade jag på honom, försökte hänga på en bit då ramlade han och slog i knät illa. Han kunde fullfölja men igår var det riktigt svullet. Just nu är han ute och springer lite och testar nya pannlampan som vi köpte i helgen. Det blev en ledex cobra som jag hade på natt SM.
I går morse spydde Vidar, ingen feber. Han spydde en gång till senare på förmiddagen men sen inget mer. Han måste ätit något konstigt för ingen av oss andra har mått dåligt. Nu när det varit så fint väder så har vi fikat och ätit ute. Hönsen är som hökar de hoppas att vi ska dela med oss. Det gör Vidar gärna och Eskil han viftade så med kexet igår att Blixten snodde det. 
Annars har vi klippt gräset, jag hade Eskil på ena benet och Vidar stod framför mig och hjälpte till att styra. Vi har blåst såpbubblor, hoppat studsmatta, lekt i sandlådan och jag har hunnit olja och grundmålat fönstren. 











Kommentarer:

1 Monika p:

Förstår att det går i ett. Är det boningshuset fönster som ska renoveras?

Svar: Ja det är fönstren på nedervåningen
Johanna Engström

Kommentera här: