Sista förberedelserna

Igår sprang jag de sista intervallerna, mina formtoppningsintervaller. Nu är det bara att hoppas att allt klaffar och att allt klaffar i morgon natt. I år har jag verkligen förberett mig, sprungit H21 på flera natt kavlar, åkt extra för några natt tävlingar och jag hoppas att det ska ge utdelning. I morgon åker jag tidigare till Örebro för att få massage innan. Sen är det som sagt var bara att hoppas satt allt funkar och att flytet infinner sig. I morgon är det Natt SM! 

Kommentarer:

1 Monika p:

Massage är en bra uppladdning. Lycka till i skogen! Kommer gå galant!

Svar: Åh tack, är så nervös
Johanna Engström

2 S:

Stort stort lycka till!!! Hoppas slitet lönar sig!!

Svar: Tack snälla
Johanna Engström

3 Elin:

Lycka till imorgon, vi håller tummarna!

Svar: Tack!!!
Johanna Engström

Kommentera här: