Trött

Det blev sent igår så jag är ganska sliten. Jonas sprang jättebra på första sträckan och växlade som 3:a ca 1 min efter ledaren och samtidigt som lag nr 2. Jag tycker jag gjorde nästan så gott som jag kunde med tanke på att killarna springer mycket fortare än mig. Orienteringen var det inget fel på, jag missade inget men lite sämre vägval på en del ställen. Blev ifatt sprungen med 2 min av en av sveriges bästa orienterare i början men det var ingen mening att ens försöka hänga på. Jag kämpade så gott jag kunde och var rejält sliten på slutet för det var upp och ner och krävande terräng. Tappade från 3:e plats till 8:e, vi var i alla fall före det andra hällenlaget men jag tappade 17,5 minut på bästa kille på andra sträckan. Tycker det är alldeles för mycket det är ju 2min per kilometer. 
 
 

Kommentera här: