Högt pris

Jag fick en långhelg, det var sköt. Har hunnit komma ifatt litegran i alla fall. Tyvärr är jag fortfarande snorig, inte helt bra helt enkelt. Vet inte varför jag inte blir frisk.
 
Vi var hemma både måndag och tisdag, jag var ledig i måndags och vi grejade här hemma... Jag och barnen har börjat bygga en stenmur runt röret som Jonas fixat. Tanken är att det ska vara jord över hela sen så att det inte syns. Onödigt tyckte Jonas att det här projektet var såklart. 
 
Vidar var på kalas igår och Eskil fick hänga med. Vi fick bada i deras pool och Vidar badade tills han blev tvingad att gå upp. Superkul med kalas. 
 
Ska försöka fixa bilder på stenmuren, långt ifrån klart. Kanske hinner jag lite mer i helgen om inte tvätt, städ, disk, matlagning och rensa land tar över all tid. 

Kommentarer:

1 S:

Hoppas du snart blir frisk. Och hoppas du hinner med att ta lite bilder och lägga ut för jag vill gärna se :-)

Svar: Kommer snart 😊
Johanna Engström

Kommentera här: