Oinspirerad och Sprint DM

Det är tjafsigt hemma och jag känner mig allmänt oinspirerad till det mesta tyvärr. 
 
Igår kväll åkte jag och barnen in till Nyköping för att springa sprint DM. Jonas var kontrollvakt så han åkte in tidigare. Vidar sprang inskolning med sin kompis Markus och Markus morfar och var så nöjd. Eskil tog en kompis hand om, hon hade även 2 barn till så de hade superkul. Hann precis se Vidar gå i mål innan jag sprang till start och det gör mig så glad att se honom överlycklig över att springa. Det var riktigt klurig och jag känner att antigen ser jag dåligt eller så vet jag inte riktigt. Jag ser inte ordentligt alla passager och de olika färgerna. Tyckte iof att tomtmarksfärgen var lite för ljus. Jag sprang bra men tog några sämre vägval. Krockade dessutom med en tjej på ett ställe och gjorde några sekunder på slutet på en klantig grej. Blev en silverplats 5 sekunder efter och hon hade tagit mycket bättre vägval på minst 2 ställen. Kände att det inte spelade någon roll tyvärr, känns som det är andra saker som tynger mig mer. Åkte sedan till Enköping efter loppet med barnen eftersom jag ska jobba här idag. 
 
 

Kommentarer:

1 S:

Fin actionbild på dig! Trist att allt känns fel men kanske bra ändå att du kan erkänna att det inte är bra. Då är det lättare att komma till förändring och förbättring. Efter regn kommer solsken. Du har kämpat förr. Du vet säkert vad jag menar! Om ni har problem att diskutera hemma kanske involvering av en tredje part kan hjälpa. Antingen för bara dig eller för er båda tillsammans?! <3

Svar: Tack! Ja gäller bara att få Jonas att vilja gå...
Johanna Engström

Kommentera här: