Influensan?

Här har vi antagligen fått influensan och den är fan inte nådig. Det började egentligen med att Jonas inte kände sig pigg. I fredags på dagen så sa han att han inte kändes sig bra och det gick inte bra att springa för honom. Sen i lördags kväll fick Eskil feber, i måndags kväll fick Vidar feber och igår fick jag feber och ont i kroppen som fan. Det känns ungefär som tåget kört över mig och det gör ont när jag andas och när jag hostar smakar det blod och känns som någon drar ett rakblad i luftrören. Jag har inte ont i halsen än. Idag har jag haft över 39, Vidar ungefär samma och han har dessutom spytt två gånger. Eskil har varit piggare, ingen feber på hela dagen. Så han har varit rätt pigg vilket vi andra inte varit... 
I morgon tror jag att jag ska ringa vårdcentralen om jag inte är bättre, jag har ju inte hostat egentligen utan fick ont i bröstet först. 
 
Så två dagar har jag slarvat bort genom att göra ingenting och det går mig på nerverna, jag har massor som jag skulle behöva göra. 
Och det känns dessutom som att jag måste ha krossat en spegel för det känns som oturen förföljer mig. 
 
Natt SM... ja vad ska jag säga. Jag betalade rankingen fredagen innan men tydligen uppdaterar de inte sina listor så ofta så jag fick starta tidigt (vilket inte är bra) och jag gjorde ju en del missar men inte så mycket som jag var efter. Jag kom 14:e och är så besviken, jag tyckte inte att det gick så sakta som det gick men kanske hade jag något i kroppen redan då eller så är jag helt enkelt kass. 
Nu kommer förhoppningsvis Jonas hem när som helst och tar över, over and out!

Kommentarer:

1 S:

Usch vad trist!!! Ni får krya på er <3! Tråkigt att Natt-SM inte blev det du förväntade dig. Svårt prestera bra om man startar tidigt och kanske dessutom är på väg att bli sjuk. Hoppas du får ut mer av kroppen och knoppen framöver då du frisknat till och livet i övrigt går lite mer "din väg". Mycket för dig nu - som alltid! Var rädd om dig!! Du måste ta dig tid för dig själv och att sörja din mamma!

Svar: <3 tack för stödet!
Johanna Engström

2 S:

Hur går det med allt?! Kram!

Svar: <3 Trying to survive
Johanna Engström

Kommentera här: