Tacksam

Jag är så tacksam att jag fått gifta mig med den underbaraste människan på jorden. Jag känner mig så lyckligt lottad och så himla glad. Har varit så trött de senaste dagarna och igår fick jag lov att gå och lägga mig ett tag när jag kom hem på kvällen. Eftersom jag är som jag är… så bad jag om ursäkt 1000 gånger (ja ni vet hur jag är) men Jonas bara skakade på huvudet och sa att jag skulle lägga mig ett tag. Han lagade maten och väckte mig när den var klar. En del säger att kärlek mattas ut efter åren men jag är minst lika kär eller till och med kärare nu.

 

 

Sedan har jag dessutom mina underbara vänner och familj, vilken tur att jag har er! Ni gläds med mig i medgångar och tröstar i motgångar. Jag lovar att jag gör detsamma för er,  jag skulle göra allt för att ni ska må bra.

Kram på er!

Kommentarer:

1 Åsa:

jag lovar att kärleken växer för varje dag som går :-), jag lever den efter 13 år tillsammans med Roger....

Btw så ska vi självklart åka till Ikea, jag går på sem v 28 så har du tid under renoveringen så åker vi, vi kidnappar Annelie på vägen ;-)

kram Åsa

2 Johanna:

Kanon Åsa!!!

3 wicked syriansk girl:

Åååh, vad gulligt!

4 Annelie B:

Jag ser framemot den kidnappningen <3

Kommentera här: