SM medel kval

I år hade de beslutat att ha ganska sen start för att fler skulle springa. Jag startade 16:47 och jag kan säga att redan då var det lite skumt. Det småregnade och var mulet sen tyckte jag att kartan var skum fick inte riktigt ihop det. Gjorde några missar och var 2:10 efter. Det har jag minst missat. Det blev en sen kväll. Vi var inte vid stugan förrän efter 19. Nu väntar vi på att startlistorna ska publiceras... klockan är 21:30. Jonas hade inte någon bra dag fick inte alls ihop kartan så det blir ingen A final för honom. 


Tog inga bilder det regnade så det blir några från i går.


Kommentarer:

1 Monika p:

Oj vad tomater! Lycka till på tävlingen idag!

2 S:

Herrejösses vad ni fått skörd! Gött!

Svar: haha ja, hoppas de bara hinner mogna. Tyvärr vet jag inte hur det blir med paprikorna, har många i växthuset men hösten kom för fort.
Johanna Engström

Kommentera här: