Fått massor gjort

I helgen har jag hunnit med en massa saker, det kändes bra eftersom vi har fullbokat varje helg fram till jul. Jonas har mest pysslat med sågverket och skaffat material till gärdsgården som vi ska bygga någon gång. Själv har jag städat, målat ett skåp några gånger, grävt upp en rabatt, planterat rosenbuskar, tränat med Anna, bakat saffrans cupcakes, bakat lussebullar, gjort pepparkaksdeg, pysslat, bytt gardiner, klätt om soffan i köket… Ja listan är säkert längre men det här är det som jag kommer ihåg just nu. Jag har lite svårt att sitta still och inte göra någonting. Det är inte riktigt min stil.

Kommentarer:

1 VinterVild:

Herregud människa, har du uppfunnit fler timmar på dygnet? Jag hinner knappt sova ut på helgen :P

2 Johanna S:

Nej men om man inte tittar på TV och jobbar på så hinner man rätt så mycket. Vi tog dessutom sovmorgon båda dagarna, gick upp 7.30 båda dagarna.

Kommentera här: