Springa av sig

Så länge jag får springa av mig så är jag nöjd. Idag hade jag sådan tur att en klubbkamrat tog Eskil på Rosvalla och höll koll på Vidar så att jag kunde springa intervaller inomhus på bana. Grabbarna skötte sig exemplariskt. Försökte ragga upp någon som ville äta middag ute med oss efter passet men det gick trögt så vi köpte hem en pizza. Vet inte om det var jag eller grabbarna som avskräckte. 

Idag blev det lek i sandlådan, hopp i spånhögen bland annat. Jag hann måla en stol. 

Hittade Vidar i sovrummet med ett gummiband. Jag tränar sa han. Jag brukar köra med gummibandet där fast jag sätter fast det längre ner. 

 

Kommentarer:

1 Åsa :

vad härligt det låter :-)...själv tog jag mitt första löppass på en månad och knät höll..hjippi säger jag :-)
vi syns!!
kram Åsa

Svar: jobbigt med uppehåll
Johanna Engström

Kommentera här: