Ny cykel

Lite bilder från de senaste dagarna.
 
Igår var jag och Vidar och kikade på en ny cykel till honom, eller ny den är begagnad men ny för honom. Vi har köpt begagnade cyklar hela tiden och de andra två han haft har inte varit superbra. Han älskar att cykla så den här gången blev det en bättre begagnad med 7 växlar. Han var överlycklig och jag har lovat att i morgon ska vi cykla på stigar i skogen. 
 
 
 
 
 
 
Ibland kan de vara så här gulliga mot varandra. Så söta!
 
Jonas har murat klart, nästa grej är att platta till och lägga sten. Måste bara bestämma om vi ska slå till och köpa en padda eller hyra. Det kommer bli så bra när det är klart. 
 
I Söndags var vi på kalas och firade Casper som fyllde 2 år i lördags. Vi cyklade dit, det var då vi insåg att Vidar behöver en större cykel. 
 
Det är vattningsförbud i samhällena men vi tar vatten från ån så barnen kunde bada vattenspridare samtidigt som vi vattnade det som behövde vattnas. 
 
I fredags var jag och barnen vid Rinkebysjön med kusinerna, Frida, Pontus, farfar och Inger. Det var kul!
I torsdags fick vi lite plantor av farmor. Båda grabbarna ville dra kärran. Christer sa att Vidar kunde få dra honom, sagt och gjort :-D
 
Tur att jag har arbetskamrater som tycker om att träna, har är jag med Sten på badet en lunch och simmar. Det var skönt i vattnet men blåste lite i luften. 
 
 

Kommentarer:

1 Monika p:

👍👍

2 S:

Härliga bilder! Gratulationer till Eskil på namnsdagen! <3

Svar: Tack!
Johanna Engström

Kommentera här: