Födelsedagsfirande

I söndags firade vi mig, min mamma, pappa, Jonas pappa Rolle och Inger var och hälsade på oss och fikade. Jag fick fågelhuset som jag önskat mig och ett par jättefina ljusstakar som jag ska ha i badrummet. De passar perfekt till tassarna på badkaret. Fågelhuset är beställt och jag väntar med spänning på att det ska komma hem till mig. På kvällen kom familjen Bernhardsson och käkade hemma hos oss. Annelie hade gjort två jättefina kransar till mig. Två eftersom jag har två ytterdörrar, vilken ängel hon är. Det var meningen att jag skulle göra min egen krans men, vi har inte riktigt fått till tiden, det känns bra att hon gjort den för finare kransar finns inte. Jag fick också badsalt och hårinpackning och jag hoppas att jag hinner ta ett bad innan julafton så att jag kan testa dem.

Kommentera här: