Etapp 4 och 5

Igår tog batteriet slut i datorn men jag lyckades ladda det idag.
När man sammanfattar veckan kan man säga att det inte varit någon höjdare när det gäller resultaten för min del. Däremot har jag bott med fantastiska människor och haft jättekul. Bra semester, det enda som saknades var Jonas. Hoppas att han följer med nästa år till Halland. Då ska Annelie vara med hela veckan har hon lovat.
Igår fick vi se Charlotte Kalla och Marketa fixade hennes autograf. Jag är så imponerad av Kalla, hon satt i flera timmar och skrev autografter till alla som ville ha. Kön var en timme lång.
Johanna hade ingen bra dag igår och hon fick lov att bryta pga sitt knä, idag hoppade hon över löpningen.
Jonas var ganska nöjd med sitt lopp igår och idag tog han till 17:e plats, han fick pris och var väldigt nöjd över det.
Marketa hade en riktigt bra dag igår och hon kom på en 10:e plats, idag gick det inte lika bra. Hon fick tyvärr inget totalresultat eftersom hon stämplade fel första dagen.
Själv plockade jag 2 platser och kom på en 35:e plats, var helt slut när jag kom i mål. Nu blir det till att träna inför SM.

Kommentarer:

1 Annelie B:

Klart att vi ska till Halland:) Attans vad kul vi ska ha det. Orientera, umgås, plocka snäckor, handla på Ullared. Längtar.

Kommentera här: