Uppsala

Igår var Jonas och jag i Uppsala. Jag hittade en helt underbar lekpark i stadsträdgården, varför finns det inte så fina lekplatser i Nyköping? Fast om det inte blir några barn så spelar det ingen roll, då behöver vi inte gå till någon lekpark.

 

 

Vi hann med ett megasnabbt besök på min favoritaffär Yll och Tyll, två garnnystan blev det. Inte en av Jonas favoritaffärer precis men efter det jag fick utstå i söndags så tycker jag att det var rätt att han fick följa med mig till en garnaffär. I söndags kollade vi på en asstor jordfräs, jordfräsarnas jordfräs… I 1h och 40min var vi och tittade på den och det slutade med att vi köpte den. Nu ska Jonas och hans pappa laga den. Visst det är bra för landet men det var rätt tråkigt för mig att följa med och lyssna och titta på jordfräsen.

 

Ja livet fortsätter att jävlas för mig men jag orkar inte just nu.

Kommentera här: