Riktigt korkat

För någon timme sen när jag pratade med min man i telefon så blev jag så förbannad att jag sparkade i garagedörren. Det skulle jag inte ha gjort för f-n vad ont det gjorde, tyvärr har det inte gått över än. Sånt tur eller otur så var det min andra fot... den som jag inte gjorde illa när jag var ute och sprang med mina five fingers. Den har inte läkt helt än. Troligen en stukning på stortåleden. Den här foten är det mer inuti som en riktig stukning. Bra jobbat skulle man kunna säga. Hoppas bara jag kan springa utan att det gör allt för ont. 

Kommentarer:

1 Anonym:

Aj, aj så det kan gå! Skaffa en halmbal o sparka på, de är mjukare ;)

2 monika p:

Mitt namn försvann

3 Johanna:

Ja jag har önskat mig en boxboll och handskar i några år nu för att kunna avreagera mig på när det "pyser över". Johanna Ö kollade på foten igår och hon trodde bara att det var en stukning. Har inte sovit i natt men kan i alla fall gå på foten. Hoppas på mirakel tills i morgon då jag hade tänkt tävla.

Kommentera här: