Vidars första kalas

I går var Vidar på sitt första barnkalas. Han blev bjuden på ett i januari men då kunde vi inte gå. Hur kul som helst hade vi hemma hos Sigrid och trött som attan var han när vi åkte hem. 
Han brås på sin far (och kanske även sin mor) och klättrar överallt. 
 
 
I fredags köpte jag en pool åt Vidar, det gillade han verkligen. Han plaskar ett tag i poolen och sedan kommer han och vill krypa upp i knät på mig. Jag är solvarm och han är blöt och kall men vad gör man inte för att få mysa lite. 
 
 
I lördags sprang Jonas en halvmara på stigar medans jag och Vidar åkte till Näverkvarn och sprang en tävling. Jenny D följde med och var barnvakt åt Vidar och de hade jätteroligt trots att det inte fanns någon miniknat. Det fanns andra grejer att klättra på. 
Jonas kom 3:a mindre än 4 min efter men han tog ut sig rejält i värmen för när han kom hem var han helt slut. Han fick dricka vätske ersättning och lägga sig och sova ett tag.
 
Vidar tycker om att leka med sina vattenkannor. I lördags fyllde han regnmätaren med vatten och sedan passade han på att dricka lite också.
En fantastisk helg med mina två kära killar. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Monika P:

En liten "Emil";) kul att se bilderna.

2 Johanna:

Ja lika busig

Kommentera här: