Blöt Måsenstafett

Regn, regn och åter regn så kan gårdagen sammanfattas. Tur att Vidar var på så bra humör. Han började tjata om miniknat redan när vi kom till tävlingen. De öppnade tyvärr inte på en gång så pga tidsbrist hann inte jag gå med honom. Jonas startade 9:30 och jag 10:00, miniknatet skulle öppna när Jonas startade men de blev lite sena. Sån tur var kunde min lagkamrat Åsa gå med Vidar. Det är konstigt när jag går med honom så ska jag bära men med Åsa kunde han gå och var på ett strålande humör. Jonas sprang bra och var 2 min efter på första. Mitt mål var att gå rent dvs inte missa något. Det lyckades jag med och gav han som sprang i vårt första lag en orienteringslektion. 
Tyvärr blir det inga bilder,  tog inte upp kameran i spöregnat. 

Kommentarer:

1 Monika p:

Bra jobbat i regnet!

Kommentera här: