Men vad fan

Jaha man hoppas och hoppas men nejdå. Vidar spydde måndag morgon, Jonas tisdag natt, Eskil i natt och jag mitt på dagen idag. Jag spydde en gång sen har jag mått bra, inte världens matlust men fick i mig Coca cola, macka, banan, yoghurt och lite godis. Vi åkte upp med husvagnen till Jädraås där klubben ska bo i helgen men jag håller mig i husvagnen. I morgon ska de flesta tävla men vi väntar till lördag. Får se vad vi hittar på I morgon. Tur nu när det blev som det blev. Vidar har längtat så efter att få åka med husvagnen.




När Jonas var helt utslagen igår, var hemma från jobbet och sov hela dagen. Själv har jag ändå packat alla grejer och fixat. Körde ca 1,5 h gjorde jag också men killar blir ju mer sjuka...

Igår fixade jag jordgubbslandet, sen ska nätet på. Är riktigt nöjd med mitt jobb även om Jonas lade sig i. 



Det här växtstödet har jag gjort, Jonas tycker drt är fult och inte noggrant gjort.

Kommentarer:

1 S:

Hoppas ni repar er så att husvagns-äventyret blir till belåtenhet! Fint väder har ni ju i alla fall fått!

Svar: Älskar fint väder och tävlingarna gick bra, över förväntan
Johanna Engström

2 Monika p:

Hoppas ni haft en bra tur med husvagnen och att det gick bra på tävlingarna.

Svar: Det gick super bra
Johanna Engström

Kommentera här: