Återhämtning

I helgen har jag bara försökt att hinna ifatt och umgåtts med familjen. Även om jag hade 3 olika tävlingar som jag hade velat springa. Det var en orienteringstävling på lördagen som lät så kul i Strängnäs och en orienteringstävling i Kolmården på söndagen. De skulle man anmäla sig till förra helgen och Jonas sa NEJ. Sen gick det ett löplopp i lördags men jag vågade inte ens fråga. Jag sa att idag är det Oxelöloppet men sen inget mer och Jonas sa bara jaha. 
Hur som helst så åkte vi och badade i badhuset på lördagen, äntligen nu när Vidar kan bada igen. Det var väldit populärt. Sen i söndags så åkte vi och fiskade efter lunch. Jag sprang först intervaller i skogen där vi var, det är där vi jagar, och Jonas gick till sjön med barnen och de fiskade. Sen badade jag och fiskade med barnen. Eskil fick sin första fisk, en abborre och jag blev lika glad som han. Vidar fick både abborre och mört. Jonas lyckades få en gädda och Vidar fick hjälpa till att veva in den. Barnen och vi hade en jättefin eftermiddag och mina stressnivåer gick ner något. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Monika p:

Vilka härliga bilder! Vilken sjö var ni vid?

Svar: Lästen heter sjön, ligger i närheten av Sättersta.
Johanna Engström

Kommentera här: