Förvirrad

Igår hade jag bokat klipptid till killarna, jag brukar klippa dem själv men kände helt enkelt att jag inte orkade. Jonas tyckte det kostade för mycket. Där han klipper sig kostar det 200kr för honom och dit jag tog killarna kostade det 250kr/barn. Men där var det gratis parkering och det är det inte i stan men jag sket i vad han sa. Kommer dit i tid och vi sätter oss ner och väntar. När det gått 10min över tiden så frågar jag kassörskan. Hon ser väldigt förvånad ut och säger att jag inte bokat där och frågar hur jag bokat. Via webbden säger jag. Vi har inte sådan bokning, du måste ha bokat i Stockholm. Hon ser hur förtvivlad jag blir och säger. Sitt ner i 5 min så ordnar vi det här. Jag tittar på bokningsbekräftelsen jag fick per mail och mycket riktigt det är i Stockholm sen ringer jag dit och förklarar läget. Tydligen är jag inte den första som gjort samma misstag. 
Sen blir barnen klippta, först Vidar och sedan Eskil... Vilken tur.
 
 
 
De sista julklapparna jag beställt kom i torsdags men tyvärr har värdelösa jävla idioten beställt fel färg på en sak och det är Jonas klapp till den han ska ge till. På bilden var den svart och när den kom var den vit. Det stod inom parantes men det missade jag. Och det är ju såklart mitt fel.... Och ja det är mitt fel men om han kunde fixa sina jävla klappar själv. Han har inte köpt en enda julklapp jo till julklappslotteriet vi ska ha hos hans mamma. En jävla klapp. Och igår sa han jag hoppas du inte köpt något till mig för jag har inte köpt något till dig. 
Han kan fan inte ens anstränga sig och köpa något till mig, hur fan tror han det känns för mig? Jag har köpt alla klappar, ALLA förutom en till julklappslotteriet. Jag har slagit in varenda jävla julklapp. Jag plockar upp alla julgrejer och pyntar, bakar med barnen, handlar, städar. Varför kan han inte köpa en julklapp för att visa att han bryr sig. Speciellt eftersom han fan inte ens kunde anstränga sig när jag fyllde år. Jag är tydligen inte värd det!
 
 

Kommentarer:

1 S:

Sötnötter! Jättefina blev de ju! Kan vara värt pengen att slippa ett moment. Där jag bor kostar det 300 eller 350 för barn (!). Känner igen det där med att vara den som handlar... och inte få något... Här är dock de flesta nöjda med det jag köper. Stackars dig! <3 Hoppas julen blir okej ur andra perspektiv. Som sagt, blir foten bra snabbt får du väl leva på det och ge dig ut och skaffa lite julendorfiner. God Jul!

Kommentera här: