Vidar 4 år

Igår fyllde Vidar 4 år, vad tiden går fort det är helt sjukt. Han har längtat länge efter sin födelsedag och vilken dag det blev. Han fick paket i sängen av oss och sedan förberedde vi inför kalaset. 10 barn med syskon och föräldrar dök upp. De fick gå miniknat och plocka godis vid varje kontroll, vi grillade korv och marshmellows. Sedan gick vi in och barnen lekte och åt tårta. När barnen åkt hem kom några släktingar och firade. Eskil sover inte på dan han hade inte tid så kl 18:30 stupade han i säng. Vidar var väldigt nöjd med dagen, tack alla som kom. Och ni sov var sjuka är hjärtligt välkomna en annan gång ❤ 




Idag åkte jag iväg och sprang långpass med Anna S och swimrun Nina samt hennes man. 30 km var planen och jag fick verkligen jobba mentalt, var rätt sliten när vi sprungit klart 2 timmar och 51minuter. Tog ingen egen bild, orkade inte. Men Eskil och Vidar lekte med kikarna i morse. Vidar fick en i present. Självklart fick jag inte vila när jag kom hem, hjälpte Jonas trava upp plankor på torkning. 



Kommentarer:

1 Monika p:

Härligt med utekalas!

2 Johanna:

Ja jag tror alla barn och även vuxna var nöjda.

Kommentera här: