Swimrun träning

Igår åkte jag på seimrun träning vid Jogersö. Några i klubben var på triatlon träning men samtidigt var det swimrun träning så jag hakade på. Ja löpningen är det inte fel på men simningen... jag var sämst men blev inte sist eftersom jag sprang bättre. Det finns utvecklingspotential minst sagt. Jag var välkommen igen, väldigt trevligt gäng, 5 killar och jag.


I söndags när vi hade fin fin träningsvärk speciellt Jonas som knappt kom upp ur sängen så åkte vi till Kolmården och cyklade Nunnebanan som är en gammal nedlagd järnväg där de transporterade timmer på. Ca 18km är den och ibland gansk igenvuxen. Lite svårt med cykelvagnen som jag drog, Jonas var ju så sliten så jag ställde upp och tog det tyngsta.


Igår satte vi upp hälften av solpanelerna.



Svalor bor i ladan och de har ungar, 3 st satt och ville bli matade.



Kommentera här: