Trött

Semester? Nej här kör vi hårt. Rensat ogräs hela måndagen, rensat inomhus och magasinet igår och idag hämtade farmor barnen tidigt så att Jonas och jag kunde fixa i ladan. Jag fick köra paddan, tror den väger 400kg och Jonas körde bobcaten. Jag krattade ganska mycket så att det skulle bli jämnt sen körde jag med paddan och packade. Viktigt att det blir jämt och rätt höjd.



Nu har jag äntligen fått barnen att sova. Tyvärr har jag huvudvärk idag igen. Har varit så ofta på sistone. Inget vidare.

Kommentarer:

1 Monika p:

Ta det lugnt! Huvudvärk är ett tecken på att det är för mycket. Speciellt om du har det ofta. Hoppas du kan få några slappar dagar.

Svar: En halv dag i badhuset fick bli vila...
Johanna Engström

2 S:

Trots att det inte är någon rast och vila låter du piggare i tonen än på länge. Men huvudvärk låter inget bra. Hinner du snart "bara vara" kanske tom utan barn?? Tror du behöver det. Kram!

Svar: Ja lite piggare. Nu har jag inte haft huvudvärk på några dagar men intensivt som vanligt... Fick lite "egentid" idag, fast kanske andra skulle tycka var konstigt att benämnas som egentid....
Johanna Engström

3 S:

Hur man använder sin egentid är ju upp till en själv. Ingen annan bestämmer vad som är avkoppling för någon annan... Fast jag tycker det låter häftigt det ni har gjort! Skönt att huvudvärken gett sig. Hoppas du får ytterligare avkoppling under semestern även om det är intensivt med allt som "ska" hinnas med.

Svar: Tack!
Johanna Engström

Kommentera här: