Jag är en idiot....

Man ska vila upp sig på helgerna... Så smart att jag inte gjorde det då. Jag rensade landet till 22:30 både lördag och söndag. Tränade klockan 23-00 i lördags natt, igår natt städade jag undervåningen till 00:30. Och ändå är jag inte klar. Vad jag hatar att städa! 
 
Här är lite vad vi gjort i Söndags och igår.
 
Igår cyklade vi i alla fall en sväng men Eskil somnade i cykelsadeln så vi fick åka hem igen. 
 
 
Vidar tränar
 
 
 
Vi hann plantera lite blommor vi fått från farmor. 
 
Löptur med vagnen, nu börjar det bli tungt med båda grabbarna i vagnen.
 
Vi myser i gungan.
 
Igår kom våra solpaneler, Grön el eller gul som jag skrev på facebook. De ska sitta på baksidan av ladan på taket, där är det mycket sol och vi kommer dessutom inte se dem. 
 
 Igår kväll gick Vidar och jag ut och skulle kolla efter ugglor i ravinen. Vidar tog med håven för det är ju så kul att håva och det var massor av grodyngel. Vi såg också en snok i vattnet. Ugglorna hörde vi men såg inte och det var tydligen inte lika kul att stå still och lyssna. Synd att ugglorna inte var i närheten av vattnet, då kunde Vidar håvat och jag tittat efter ugglor. 
 
 

Kommentarer:

1 S:

Vad fin planteringen blev! Smart med solpaneler. Var rädd om dig. Snart semester?!

Svar: Ja nästa vecka sen välbehövlig semester!
Johanna Engström

Kommentera här: