Diabetesloppet

I tisdags sprang barnen Diabetesloppet, alla pengar gick till forskning om barndiabetes. Jag hade ont i halsen men självklart skulle grabbarna springa. Man fick betala hur mycket man ville så vi betalade för några fler starter än vad vi utnyttjade. 
Grabbarna var taggade, 400m fick de springa runt Folkungavallen. De hade satt upp marschaller och sån tur var hade vi pannlampor med oss för det var mörkt ändå. Vidar fick springa själv och han gjorde det riktitgt bra, Eskil tyckte det var läskigt när det var mörkt så jag fick bära honom runt. Hur ska det gå för honom med nattorientering... 
I går åkte jag hemifrån 5:45 och höll en utbildning för ett företag, vi var ute i Stockholms skärgård. Det gick superbra förutom att jag redan innan hade lite ont i halsen och rösten blev inte bättre av att prata i 3h. Så idag har jag kraxat som en kråka men jag har jobbat hela dagen. Halsen känns bättre men jag kan som sagt var knappt prata. Jag hann bara hem och hämta barnen och åka på skogsbus, nu när det är inomhus är det klockan 17:15 och det är svårt för mig att hinna. 
 
Igår kväll var jag, Annelie och Lena på en superbra föreläsning i Katrineholm om Träna sin inre kondition och minska stress med Tomas Gunnarsson Kan verkligen rekommenderas!
 
 

Kommentera här: