Avslut och gjutning

I måndags och tisdags var jag i Enköping för sista gången med jobbet. Vi hade långmåndag och spelade lazergame efter jobbet samt gick ut och åt i Västerås. Jag blev avtackad med superfina örhängen. Känns konstigt att sluta, nu när så många börjat och jag trivs med mina arbetskamrater men tror att det här bytet är bra för mig och att jag kommer utvecklas mycket. Samt att jag kommer hinna annat på min fritid och få mer tid till mina barn och familj. 
 
När jag kom hem på tisdagskvällen så kände jag mig inte riktigt pigg och mycket riktigt så var jag snorig när jag vaknade igår morse och tung i huvudet. Jobbade igenom dagen och sen kom pappa på besök och sov över till idag. För idag kom betongbilen innan klockan 7. Tur det för då hann grabbarna se den innan jag skjutsade dem till förskolan. Jag har jobbat idag också... något bättre idag ialla fall. 
 
 
 
Sen på förmiddagen började det låta och en militärhelikopter kom flygande, den landade mellan kyrkan och hembygdsgården ett tag. Tydligen stod det flera militärfordon parkerade på kyrkans parkering också...
 

Kommentarer:

1 Monika p:

Vad ska det bli för spännande där ni gjuter?

Svar: Förråd, verkstad och förvaringsutrymme
Johanna Engström

2 S:

Vad det händer grejer hos er :-) Tror ditt beslut i arbetslivet kommer bli jättebra men jag förstår att avskedet kändes dubbelbottnat. <3

Kommentera här: