Äntligen växthus

Vad dålig jag varit på att uppdatera men jag hinner helt enkelt inte, jag hinner inte med mig själv heller. Dagarna går i ett och jag får planera dem in i minsta detalj. Idag jobbar jag sista dagen innan semestern, det ska både bli skönt och välbehövligt.
 
I helgen som var kom mamma och pappa ner och hjälpte till med växthuset. Det blev bättre än jag kunnat föreställa mig. 
 
 
Nu återstår sista varvet med sten runt växthus, vi beställde plattor från Byggmax den 6 juni de kom igår så Jonas hämtade hälften igår. Sen ska det borstas fogsand och byggas lådor inne i växthuset, taköppnarna ska ställas in sen kan jag plantera växter. 
 
 
Morfar tog med lilla 4-hjulingen den var kul att köra.
 
Eskil gillar bär, de kan hamna i ansiktet också.
 
 
Barnen ville sova nere med morfar, fram med luftmadrassen.
 

Kommentarer:

1 Monika p:

Blir jättebra! 😀

Svar: Tack :-)
Johanna Engström

2 S:

Så jättefint det blir! Det är ni värda efter allt slit! Var rädd om dig!!

Svar: Ska försöka...
Johanna Engström

3 S:

Hoppas förberedelserna för Ö till Ö går finfint! Jag håller tummarna för er! <3 <3

Kommentera här: